azoren2017.reismee.nl

Zondag

Op naar Decathlon op zoek naar rugzakjes. Want in Ponta Delgada zijn elke dag de winkels open.Die vinden we voormaar €2,95 p.s. We zien nog veel meer leuke handige dingen alleen gaan we die zaterdag thuis kopen. Scheelt toch veel gesjouw.

We proberen een strandje te vinden en rijden naar de noordkust. Hier is daar vaker zonniger dan bij ons in het zuiden van het eiland. Via het dorpje Capelas en alweer een mooi uitzichtpunt vinden we een mooi rotsstrandje. Omdat het zondag is merk je dat het drukker is met locals. Ook hier is het water ijskoud dus dat laten we maar voor wat het is. In Ribeiro Grande (het strand van de eerste dag met die enorme golven en vrolijke lifeguard) een ijsje gegeten.

Morgen poging 2 om met een boottocht mee te gaan. De boot gaat al om 09.00 uur dus vandaag op tijd naar bed.

Als het licht nog maar net uit is horen we een mug. Ik dacht toch zeker te weten dat die krengen hier niet woonden. We vinden en pletten hem wel maar we zien ook nog een andere insectenvriend op de muur. Ik moet de naam nog googelen maar het is een soort duizendpoot alleen dan met 30 poten. Als die op de grond valt gaat die er als een bezetene vandoor. Maar wij zijn sneller. Vier muggen en drie griezels verder is het inmiddels bijna 01.00 uur. Boehoe dat wordt een kort nachtje!

belinda

gelukkig had je de griezels te pakken....ieuwwww